Selasa, 15 Mac 2011

Rekaan Gambar Edit .



Ini adalah gambar yang saya edit sendiri dengan menggunakan software tertentu. Pada mulanya kelihatan sangat seronok mengedit lukisan grafik dengan menampalkan wajah sesapa sahaja untuk membentuk satu lukisan komputer. Huhuhu. Ucapan terima kasih kepada Waffi kerana beliau banyak memberi tunjuk ajar untuk mengedit pic melalui software ini. Ada contoh gambar yang aku edit seperti di bawah.

Gambar ini memerlukan aku edit muka gamabar sendiri. Seterusnya:

Da seronok dengan kartun naruto, maka saya menghasilkn kembar Naruto melalu gambar yang saya edit. Akhir Sekali:


Sofware gambar edit ini saya peroleh dari Fitri. Thanks kepada beliau kerana banyak memberikan software yang berguna untuk elakkan saya berasa bosan pada ketika itu dengan mengedit seberapa banyak gambar yang boleh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman