Rabu, 16 Mac 2011

Jamuan Hari Raya Persatuan Pendidikan Moral (AT 41) UPSI

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Gambar-gambar ini mengingatkan saya ketika saya di semester 7. Pada ketika itu, Persatuan Pendidikan Moral telah mengadakan Jamuan Hari Raya. Jadi, saya bersama rakan-rakan terdekat turut memeriahkan majlis ini sebagai tanda mengukuhkan jalinan persaudaraan, persaudaraan, dan sebagainya supaya hubungan yang terbina sedia ada dapat dikekalkan sehingga ke akhir hayat. Berikut adalah sebahagiaan gambar yang telah saya masukkan untuk tontonan anda semua. Gmabr di bawah adalah rakan-rakan kelas saya, kursus Pendidikan Moral UPSI. Tetapi agak malang ramai yang tidak hadir pada ketika itu.


Maafla kepada adik junior, saya tiada gamabr kalian untuk dimuatkan dalam forum ini. Tapi melihat sahaja gambar ini mungkin anda boleh mengimbas kembali kesengalan, kelucuan abang dan kakak senior kamu sepanjang belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris. huhuhuhu.


Alamak, saya tengah pandang lain la ketika ini. huhuhhuhuhu. Tapi ini adalah sebelum majlis dimulakan. Maaf juga kepada pensyarah Pendidikan Moral kerana tidak memasukkan gambar kalian ke dalam forum ini. Tiada gambar Prof dan pensyarah yang lain. maaf ye Prof. Chang, Prof. Ratu, dan lain-lain.



Sekadar ingatan kembali kenangan manis bersama-sama rakan. Bila kita akan bertemu semula yer kawan-kawan dalam keadaan yang meriah seperti ini???


Jika dilihat gambar di atas, ternyata kami semua comel, kacak dan bergaya. Bagi Bihah, Maureen, Mega dan Priya kamu semua sangat nice dan cantik pada majlis tersebut.

Maafla gambar ini sahaja yang saya lampirkan terlebih dahulu. Nanti ada masa saya tambah lagi gambar dan cerita. Gambar ketika kita tengah makan tiada, posing semasa program tersebut sudah abis tiada, huhu. Apa-apa pon tima kasih krn kamu semua sangat sporting pada ketika itu. Jangan marah ye kepada mereka yang tiada dalam gambar ini. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman