Selasa, 15 Mac 2011

Program Mandi Manda di Kalumpang




Bagi menggantikan Program ke Cerating yang tidak sempat dilaksanakan, saya bersama-sama rakan-rakan telah ke Kalompang mandi bersama-sama. Saya, Abdil Waffi, Cik li, dan Bee Yon Kui memulakan perjalanan misi kami untuk mengelakkan rasa bosan duduk di rumah sewa. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Bee Yoon Kui kerana telah mensponserkan kameranya untuk menangkap gambar kami. hahahaha. Memang pada ketika itu, rasa tergelak bersama waffi terhadap rakan kita sorang ni Bee. Huhuhu. Thanks Bee.
\
Ni la Bee Yon Kui..... Hahahahahaha. Seterusnya banyak adengan program ni terpaksa saya hadkan gambr2 di sini. cukup lah gamabr-gambar yang ada sebagai tontonan bacaan kamu semua,

Time ni Cik Li dengan nama sebenar ( Mohd Hazlie Firdaus) dengan gayanya tersendiri. Akhir sekali...


Saya dan Abdil Waffi merenung masa hadapan bagaimana nak menjadi guru cemerlang, terbilang dan gemilang pada 10 tahun akan datang. huhuhuhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman