Khamis, 17 Mac 2011

Bersama rakan2 Mantan JMKZ UPSI

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,
Saya masih teringat dengan rakan sejawat bersama Mantan Jawatankuasa Mahasiswa Kolej Za'ba. Tak ingt lak sesi berapa. Hm... Berikut gambar2 yang saya blh share kepada sebgai bahai tontonan untuk dibaca.


Waktu ini saya bersama rakan sejawat menghadiri Program Pemantapan Organisasi Za'ba yang diadakan di Port Diction. Kursus yang diadakan ini bertujuan untuk melihat kekuatan dan kelemahan sesuatu exco merancang program kolej bagi membantu melicinkan pentadbiran kolej terhadap aktiviti kepada penginap Kolej Za'ba.


Waktu ini, program sudah habis dijalankan dan kami diminta bersiap-siap kemas untuk pulang ke Tanjung Malim, Perak..


Malam sebelum pulang, saya bersama Cikgu Atie, Acap, Cikgu Ong Yan Suan, Cikgu Fahmi dan Cikgu Hanan berjalan-jalan di pesisiran pantai. Huhuhuhu


Ketika in saya bersama rakan-rakan Mantan JMKZ pergi ke kawasan Teluk Batik untuk berjalan-jalan di sana. Pada masa itu, JMKZ telah mengadakan satu program Khidmat Siswa di Perak. Huhuhuhuhu......


Akhir skali, ini lah kenangan saya ketika saya bersama-sama dengan rakan untuk meraikan Majlis perpisahan bersama Mantan JMKZ dan perlantikan ahli jawatankuasa JMKZ yang baru. Huhuhuhuhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman