Sabtu, 26 Mac 2011

Tido di sekolah utk Kursus kepimpinan Pengawas.

Tanggal 26 Mac2011, saya bermalam di sekolah... huhuhu, Ini merupakan kali pertama melibatkan diri dalam aktiviti perkhemahan di sekolah, Walaupon tugas yang diamanhkan kepada saya ialah menjaga pengawas Sekolah Menengah Kebangsaan Jalan Bukit pada jam 10.00mlm hingga 7.00 pg bagi tujuan kursus kepimpinan pengawas, tetapi saya seronok kerana dapat mengusik pelajar sekolah saya ketika aktiviti explorasi. Bagi pelajar yang bukan Islam memang mereka tidak takut tetapi bagi pelajar Islam, ada yang takut. Huhuhuhu, lemah semangat la 2... xboley tahan bila ada pelajar sanggup peluk rakannya gara2 tidak mahu berpisah dengan rakannya kerana pada masa itu mata pelajar ditutup dengan kain hitam. hahahaha..... Saya hanya tido di kabin bilik guru, lps bdk2 llki tido. Bayangkn pelajar disuruh tido pon payah dok berbual2 kejenya. pkl 3.30 bru nk tido. Tp tdo kt kabin bilik guru punye la sejuk kn. Rasa macam da beku da. mcm air batu, apa taknya pasang econ kuat sangat... Huhuhu. Tp seronok la. Dpt usik pelajar di sini...... Gambar 2, nantila saya letak yer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman