Khamis, 24 Mac 2011

First time memasak di kolej.

Hahahaha, kepada bekas sebilik dan satu rumah di kolej aku semasa saya semester 1, aku masih teringat korang time kite masak. huhuhuhu, igt xperkara pertama apa kita wat sebelum itu??? Kita pergi sekitar kampus untuk bergambar yang pada ketika itu terujua dengan sesetengah bangunan UPSI yang cantik seperti di libry dan sbgnya. 


Ni kenangan saya berada di Makmal Geografi,manakala saya bersama rakan saya di makmal seni dan makmal sejarah. Di belakang kami terdapat air terjun dan beberapa arca yang dihasilkan oleh senior pelajar seni.


Seterusya, Marzha dengan gayanya tersendiri.....


Selepas kami bergambar, kami membeli peralatan dan barang2 dapur di pekan. Setelah membeli kesemuanya, pada malam kejadian, tibalah masa yg kami tunggu untuk memasak. Ini lah peralatan yang mula2 sekali kami beli. Huhu, lepak pusing satu pekan juz cri barang dapur jak...



Pada masa itu, wafi xtersenarai.. Tak kenal org itu lg time 2....... Sebagai permulaan aku memasak nasi terlebih dahulu.



Kemudian, Marzan dan Cik li masak telur. Lihat telatah mereka 2. Huhuhu, suka sahaja...




Seterusnya, marzan cuba memasak ikan kering ye...


setelah siap msk,aku hidgkn mknan dgn sdiakn pgan, dll. Xsabr nk mkn...


Akhir skl tiba time makan, Che li kata sedap, sampai dia sendiri kata goodddddddddddd.......... Hhuhuhuhuhuhuhu

samai sini sahja cerita saya.. huhuhuhuh

1 ulasan:

Sila Komen

Jumlah Paparan Halaman